23 listopada 2015

cubee - wersji jest kilka

We wrześniu na wyzwanie z Kreatywnym Kufrem, wymyśliłam kolczyki z sześcianami. Postanowiłam pociągnąć temat, ponieważ kosteczki okazały się strzałem w 10:)

Cubee black - kolorystycznie najbardziej "moje". Wykonane z koralików nickel oraz opaque jet, o-beads'ami chrome. Fasetowane krople z onyksu, kilka metalowych przekładek i łańcuszki.



Cubee violet - tutaj kolor podyktowały fantastyczne krople ze szkła. Kosteczki z koralików bronze i MD silverlined lavender opal dyed. Wykończenie w kolorze mosiądzu.




Cubee navy - najbardziej szlachetne połączenie kolorów. Kosteczki z pfg starlight, frosted transparent cobalt i MD duracoat galvanized gold. Kropla granatowego jadeitu oprawiona w elementy metalowe w kolorze złotym.




Powstały jeszcze srebrno-błękitne, ale obdarowana nie znajduje czasu na zrobienie zdjęć:)

Jakie zestawienie kolorów jest Waszym faworytem?

10 komentarzy:

  1. Moje pierwsze z lewej, czarno-srebrne... Ale i te zielone ze srebrem fajniutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podobają złote z niebieskim ;-) bardzi jestem ciekawa jak powstają takie kosteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie :) Ciężko wybrać najładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam możliwość obejrzenia "na żywo" :) A nawet podotykania ! Cudne są wszystkie! Każda para wzbudziła mój zachwyt ! Są idealne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Dla siebie wybrałabym czarne ze srebrem, ale lawenda z brązem też bardzo podoba mi się Szkoda tylko, że bigli w kolorze koralików nie produkują :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie czarno - srebrne! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja będę zdania, że najładniejsze są cubee violet, ale tak w ogóle to wszystkie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fioletowo-brązowe są piękne, oczu od nich oderwać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!