5 kwietnia 2012

bransoletkowe różności

Coraz rzadziej udaje mi się coś opublikować - radosna twórczość przy pisaniu pracy magisterskiej nabiera rozpędu:) Tak też, dzisiaj również niemal hurtowo - bransoletki.

Podwójna
czarno-srebrna z dwiema wyplecionym kuleczkami powstała na zamówienie, na podobieństwo tejże. Wykonana jest z koralików toho 11/0 opaque jet oraz silverlined crystal. Sznury w prostej sekwencji 2a1b, kuleczki ze spiralnym wzorkiem. Niezbyt fotogeniczna.




Słonecznie żółta, wykonana z koralików toho 8/0 crystal silverlined, frosted silverlined lemon oraz frosted opaque dandelion. Sekwencja 1a1b1a1c na 6k w rzędzie. Charmsik ze słoneczkiem:)

Mała powtórka z rozrywki - czarna bransoletka z złote kropki (toho 11/0 opaque jet i pf galvanized starlight) . Słynna (i często poszukiwana) sekwencja 3a1b na 6k w rzedzie. Złote wykończenie plus złota kokardeczka.


I ostatnia, byłam ciekawa efektu - toho 11/0 milky amethyst, hot pink i mauve przeplatane prążkami z toho 1,5mm cubes frosted opaque jet.


Mam nadzieję do świąt się jeszcze odezwać;)

11 komentarzy:

  1. Czyżbym miała okazję widzieć tę ostatnią w trakcie tworzenia;)?? Bardzo ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wysyp! A ja czekam na tę, którą plotłaś w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest i mój faworyt, zdecydowanie ostatnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze piękne. Zółta rozjaśnia pochmurny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie bransoletki nigdy nie znudzą się, a posiadać można ich wiele;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze śliczności ;-)Podobają mi się wszystkie ! Edyta www.edytam6.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza i ostatnia najbardziej do mnie kolorystycznie przemawia. Trzymam kciuki za magisterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wszystko tu - również i te bransoletki piękne!będę zaglądać w oczekiwaniu na nowości!pozdrawiam i życzę Wesołych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie śliczne,ale czarno srebrna-to mój faworyt :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Pogodnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ta czarna bransoletka była robiona na czarnej czy jasnej nitce?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!